اعتراض بازنشستگان مخابرات
خبر |
غزاله صيدانلو: يکشنبه گذشته جمعي از بازنشستگان مخابرات گلستان در اعتراض به عدم اعمال متناسب سازي حقوق سال 1405 بازنشستگان مخابرات استان، با مدير کل صندوق در استان ديدار کردند و خواستار اعمال متناسب سازي 1405 در حقوق خود شدند و مديرکل محترم قول دادند پيگير اين خواسته بازنشستگان مخابرات از سوي مديران بالادستي باشند.